U PVC o u cloruru di polivinile hè unu di i polimeri termoplastici i più cumunimenti usati in u mondu. Hè statu sceltu per e persiane per una quantità di ragioni, frà e quali:
PROTEZIONE UV
L'esposizione custante à u sole pò causà danni o deformazioni di certi materiali. U PVC hà una prutezzione UV integrata in u disignu, questu riduce u risicu di usura prematura è aiuta ancu à riduce u sbiadimentu di i mobili è di a pittura. Sta prutezzione significa ancuTende in PVC o plasticapò intrappulà u calore solare è mantene una stanza più calda durante i mesi più freti.
LEGGERU
U PVC hè una opzione incredibilmente ligera. Sè i vostri muri ùn sò micca capaci di suppurtà un pesu eccessivu o sè vulete installalli da soli, l'installazione di una tenda à persiana di culore chjaru pò rende stu prucessu assai più faciule.
BASSU COSTU
A plastica hè assai più economica chè altri materiali, cum'è u legnu. Avia ancu un bon rapportu costu-prestazione, ciò chì a faceva una di e soluzioni più economiche di u mercatu.
DURANTEVULE
A fabricazione di PVC richiede assai poche emissioni di carbone per via di più di u 50% di a so cumpusizione chì hè cumposta da cloru è derivata da u sale. Hè ancu facilmente riciclabile è hà una durata di vita più longa prima di truvà si in discarica. E proprietà termiche chì avemu mintuvatu sopra vi aiutanu à risparmià soldi nantu à e fatture di riscaldamentu, riducendu ulteriormente u vostru impattu nantu à l'ambiente.
RESISTENTE À L'ACQUA
Certe stanze di a casa sò più propensi à un altu cuntenutu d'acqua - vale à dì u bagnu è a cucina. In questi spazii, u materiale porosu attirerà sta umidità. Questu pò causà danni è/o, in u casu di u legnu è di i tessuti, incuragisce a crescita di spore di muffa è ancu organismi.U PVC hè un materiale impermeabile naturalechì ùn si deformerà nè si dannigherà in questi ambienti esigenti.
IGNIFUGIU
Infine, u PVC hè ignifugu - torna per via di l'alti livelli di cloru. Questu offre un certu gradu di sicurezza in a vostra casa è riduce u risicu di sparghjesi di u focu in tutta a pruprietà.
Data di publicazione: 19 d'aostu 2024